Pronat Lapte praf Bio 26% grasime, 700g
Iti recomandam alte produse similare din categoria Fructe uscate si crude
Ai nevoie de ajutor? Contacteaza echipa de vanzari sau suna la 0747 660 603 / 0734 158 685.
Descriere Lapte praf Bio 26% grasime, 700g de la Pronat
Lapte praf Bio 26% grasime, Pronat, 700g
Laptele este un aliment valoros, motiv pentru care, din cele mai vechi timpuri s-a cautat o metoda de conservare a sa sub diverse forme si in conditii convenabile.
Obtinerea laptelui praf din lapte se face printr-un proces fizic, simplu, format din doua etape:
Etapa I - laptele este pasteurizat timp de 15 secunde la 72°C si concentrat prin evaporare. Apa prezenta in mod natural in lapte este partial eliminata. Ceea ce rezulta dupa evapoararea continutului de apa, este lapte concentrat.
Etapa a II-a - laptele concentrat este pulverizat in particule fine intr-un jet de aer fierbinte eliminandu-se astfel complet apa si rezultand laptele praf.
Valori nutritionale medii per 100 g:
Valoare energetica: 499 Kcal/ 2086 kJ
Grasimi: 26,5 g, din care acizi grasi saturati 18 g
Carbohidrati: 38 g, din care zaharuri 38 g
Fibre: 0 g
Proteine: 27 g
Sare: 0,8 g
Lapte praf Bio 26% grasime, 700g - producator Pronat se regaseste in categoria Produse alimentare-diverse si face parte din ofeta magazinul online cu produse naturiste si bio PutereaPlantelor.ro
Compozitie / Prospect
lapte praf, fabricat din lapte proaspat.din culturi certificate ecologic.
alergeni: proteine din lapte, lactoza.
vizate sunt alimentele, suplimentele alimentare și cosmeticele:
toate trebuie să fie ”fără E-uri” dacă exista în portofoliul
Pronat. ”Doar ceea ce este mai bun este suficient de bun ca să devină
un produs Pronat!” Actualmente Pronat are
peste 90 de furnizori, în întregime din zona comunitară, peste 500 de
parteneri recurenți și cateva milioane de produse vândute. Piața internă
este dată de mixul de canale de distribuție: comerțul bio specializat,
lanțurile internaționale și de asemenea comerțul online. Pronat srl cuprinde import, ambalare, dezvoltare de produse, private label, distribuție în lanțuri de magazine (B2B) dar și vânzare direct la cumpărătorii finali.