Pronat Ghimbir indulcit si glazurat cu ciocolata neagra 130 gr
Descriere Ghimbir indulcit si glazurat cu ciocolata neagra 130 gr de la Pronat
Ghimbir indulcit si glazurat cu ciocolata neagra, Pronat, 130 gr
Ghimbir indulcit si glazurat cu ciocolata neagra - alegem doar cele mai bune fructe bio si cea mai buna ciocolata belgiana, provenita din comert echitabil, pentru glazurarea fructelor. Aceste mici bucatele de bucurie sunt rezultatul preocuparii noastre majore si a responsabilitatii fata de om, natura, societate. Continut de cacao minim 62% (in glazura de ciocolata). Cacao si zaharul brut din trestie provin din comert echitabil.
Poate contine urme de: nuci si lapte.
Valori nutritionale medii: per 100 g
- valoare energetica 1834 kJ/438 kcal
- grasimi, din care: 21 g
- - acizi grasi saturati 13 g
- carbohidrati, din care: 56 g
- - zaharuri 53 g
- proteine 3,4 g
- sare 0,03 g
Origine: Austria.
Ghimbir indulcit si glazurat cu ciocolata neagra 130 gr - producator Pronat se regaseste in categoria Produse alimentare - Gustari si face parte din ofeta magazinul online cu produse naturiste si bio PutereaPlantelor.ro
Compozitie / Prospect
Ciocolata amaruie* 55% (masa de cacao*, zahar brut din trestie*, unt de cacao*, pulbere de cacao degresata*, emulgator: lecitina din soia), ghimbir confiat* 43% (zahar*, ghimbir*), agenti de ingrosare: guma arabica*, zaharoza*, dextroza*, maltodextrina*. *din culturi ecologice certificate, AT-BIO-402vizate sunt alimentele, suplimentele alimentare și cosmeticele:
toate trebuie să fie ”fără E-uri” dacă exista în portofoliul
Pronat. ”Doar ceea ce este mai bun este suficient de bun ca să devină
un produs Pronat!” Actualmente Pronat are
peste 90 de furnizori, în întregime din zona comunitară, peste 500 de
parteneri recurenți și cateva milioane de produse vândute. Piața internă
este dată de mixul de canale de distribuție: comerțul bio specializat,
lanțurile internaționale și de asemenea comerțul online. Pronat srl cuprinde import, ambalare, dezvoltare de produse, private label, distribuție în lanțuri de magazine (B2B) dar și vânzare direct la cumpărătorii finali.