Descriere Pudra proteica Bio de mazare 200 gr de la Pronat
Pudra proteica Bio de mazare, Pronat, 200 gr
Pudra proteica Bio de mazare - proteina din mazare este ideala ca si sursa de proteine pentru persoanele vegetariene care nu doresc proteine din soia sau lactate. Proteina din mazare poate fi folosita in retete calde sau reci, deoarece o temperatura ridicata nu o va distruge, asa cum se intampla cu proteina de origine animala.
Sugestie de folosire: 2 linguri (15-20 g) se amesteca in sucuri, smoothies, shake-uri, bauturi pentru sportivi. Se poate adauga si in supe sau sosuri.
La momentul livrarii, produsul respecta reglementarile alimentare germane si europene (in special Codul alimentar) in conformitate cu cele mai recente tehnologii. Aceste valori sunt supuse unor variatii naturale ale produselor naturale. Aceasta pudra este produsa exclusiv din soiuri de materie prima pura si nu contine proteine animale.
Valori nutritionale medii per 100 gr:
- valoare energetica 1599 kJ / 382 kcal
- grasimi, din care: 7,6 g
- - acizi grasi saturati 2,0 g
- carbohidrati, din care: 4,9 g
- - zaharuri 0,25 g
- fibre 4,2
- proteine 82,8 g
- sare 1 g
Origine: non UE.
Pudra proteica Bio de mazare 200 gr - producator Pronat se regaseste in categoria Produse alimentare - Pulberi organice si face parte din ofeta magazinul online cu produse naturiste si bio PutereaPlantelor.ro
Compozitie / Prospect
100% pudra de mazare*.*=din culturi certificate ecologic.
-
-
Produse Bio, organiceProduse Bio, organice
-
vizate sunt alimentele, suplimentele alimentare și cosmeticele:
toate trebuie să fie ”fără E-uri” dacă exista în portofoliul
Pronat. ”Doar ceea ce este mai bun este suficient de bun ca să devină
un produs Pronat!” Actualmente Pronat are
peste 90 de furnizori, în întregime din zona comunitară, peste 500 de
parteneri recurenți și cateva milioane de produse vândute. Piața internă
este dată de mixul de canale de distribuție: comerțul bio specializat,
lanțurile internaționale și de asemenea comerțul online. Pronat srl cuprinde import, ambalare, dezvoltare de produse, private label, distribuție în lanțuri de magazine (B2B) dar și vânzare direct la cumpărătorii finali.